lkpmetrics.blogg.se

Wiedzmin 2 dodatek
Wiedzmin 2 dodatek










wiedzmin 2 dodatek wiedzmin 2 dodatek

Wszystkie grała moja mama, przerzedła i niektóre z nich mi dałaĪni Słowa Krasnoludy są też w Guild wars, zarówno mroczni jak i Ci normalni. Stoneskeep(nie zagrasz tam nimi, ale zobaczysz, to tak) Na razie znalazłem trzy księgi o krasnoludach i z sześć z gierek. Najczęściej widać je przy piwku lub z bronią(bywa to nawet topór lub młot, które uwielbiają). Co do Krasnoludów, to według mnie to jedne z najmniej używanych i lubianych ras, przez co dużo np. Trzeba do mnie pisać, bo znam się nieco na rasach(mogę wam dać opisy i ich życie). Tak,z miliona pojęć,gier ułożymy Ci wszystko o krasnoludach kiedy są najróżniejsi,chyba że chcesz pusty podział jakie są w jakimś świecie,to może ktoś zrobi. , wiec jak kto bedzie coś ciekawego miał to niech pisze, dzieki za pomoc. Witam szukam róznych informacji na temat tej rasy (nie mylić z krasnalami :P)Ī więc najbardziej licze na tytuły ciekawych książek/gier.












Wiedzmin 2 dodatek